Obchodní podmínky

1. Základní pravidla

Objednávky zasíláme výhradně na území ČR. Při zasílání zboží do jiného státu je nutné předem domluvit individuální přepravní podmínky. Do zahraničí zasíláme přepravní službou DPD a jejích partnerů nebo Českou poštou.

Odeslané objednávky považujeme za závazné. Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu www.visage-de-paris.cz odeslaná popř. prostřednictvím telefonu učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky.

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem elektronického obchodu www.visage-de-paris.cz. Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky zasláním souhrnného emailu a přehledu objednávky ve smyslu § 53 odst. 5 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu.

V případě nepřevzetí a nezaplacení objednaného zboží spotřebitelem je dodavatel oprávněn požadovat po spotřebiteli úhradu ve výši dle platného ceníku viz. bod 7.

Pokud bezprostředně po odeslání objednávky potřebujete upravit nebo doplnit objednávku, nebo lze tak učinit písemnou formou na: info@visage-de-paris.cz.

Objednávku lze stornovat v den objednání. Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem, nebo telefonicky. Email: info@visage-de-paris.cz.

V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží, které bylo pro něj speciálně po dohodě objednáno, je stanoven storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.

Slevy a akce se nesčítají. V případě dárku zdarma nebo slevy nad určitou hodnotu, platí vždy pouze nejvyšší dosažená sleva nebo dárek. Daňový doklad je kupujícímu zaslán spolu se zásilkou.

2. Záruka

Na zboží objednané v elektronickém obchodě www.visage-de-paris.cz  poskytujeme záruku dle expirační doby jednotlivého produktu za podmínek dle platných zákonů.

Záruka vrácení peněz – viz. Reklamační řád.

3. Podmínky výměny zboží reklamace

Spotřebitel má možnost vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu. K takovému odstoupení od kupní smlouvy je třeba, aby projev vůle spotřebitele, kterým se odstupuje od kupní smlouvy, byl ve výše uvedené lhůtě doručen prodávajícímu na e-mailovou adresu: info@visage-de-paris.cz nebo na adresu: Korunní 52, Praha 2. Navrácení celé fakturované částky bude uskutečněno bankovním převodem nebo zasláním složenkou nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze u zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. rtěnky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, štětce na líčení apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody. Zboží, u kterého nelze odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, musí být vráceno naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Jestliže zboží není vráceno v původním stavu – je bez původního obalu, bez visaček, použité či opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Zákazník zašle vrácené zboží na vlastní náklady na adresu prodávajícího, zboží bude zpětně expedováno v co nejkratší lhůtě. Manipulační poplatek – dle platného ceníku viz. bod 7.

4. Záruka vrácení peněz

Kupující má právo zboží rozbalit a odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Zákazník musí odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží*. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové složenky a kopie faktury.

Zákazníkovi bude vrácena celá částka zakoupeného zboží včetně poštovného a balného. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato. Peníze za vrácené zboží Vám zašleme na bankovní účet do 30ti dnů* od doručení odstoupení, proto nám nezapomeňte písemně sdělit číslo účtu na který chcete finanční prostředky poukázat.

*Lhůta začíná běžet den následující po převzetí zboží (končí-li v den pracovního volna, prodlužuje se až do následujícího pracovního dne). Nejpozději poslední den lhůty je nutné odstoupení doručit prodávajícímu, nikoliv pouze odeslat.
**Netýká se případů, kdy je zboží spotřebitelem poškozeno, nebo ho zjevně užíval nad míru.

5. Prodávajícím internetového obchodu (provozovatel) je:

I. M. Corp. s.r.o
Sokolovská 140
Praha 8
IČO: 24238660

6. Dodací lhůty

Objednávky jsou expedovány v co možná nejkratší době. Většinu zboží máme skladem a objednávky jsou expedovány do druhého dne. Pokud zboží není skladem, objednáváme zboží u dodavatele a expedujeme obvykle do jednoho týdne.

V případě převodu z účtu Vám bude zboží zasláno až po uhrazení příslušné částky. Zákazníkovi je vždy automaticky zaslán email v den expedice zboží.
Naší snahou je vyřídit všechny objednávky co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti. Obvyklá doba dodání je 2 – 5 dní. Dodací lhůty (pokud jsou uvedeny) u jednotlivých druhů zboží jsou „obvyklé“ pokud je zboží u nás skladem, ale nemohou být chápány jako přesné či závazné. V případě nedostatku některé položky objednávky nebo určitého druhu zboží Vás budeme neprodleně informovat a dohodneme se na dalším postupu. Pokud není smluveno jinak, odesíláme objednávky kompletní.

7. Doprava zboží a způsob platby

Objednané zboží bude odesláno na Vámi uvedenou adresu:

- formou dobírky – tzn. že zaplacení zboží proběhne při předání zásilky (úhrada v hotovosti doručovateli České pošty nebo DPD)

- při obdržení platby převodem na účet u České spořitelny, a.s. č. účtu: 000000-2350706379/0800

(JAKO V.S. UVÁDĚJTE ČÍSLO OBJEDNÁVKY!!!)

POŠTOVNÉ:

  • DPD

DPD, platba předem na náš účet: 

Praha 79 Kč

ČR 90 Kč

SK 250 Kč

(doručení následující pracovní po vyexpedování zboží, řidič DPD adresátovi 2x volá na uvedené telefonní číslo, uvádějte vždy variabilní symbol tj. číslo objednávky)

DPD, platba v hotovosti na dobírku:

Praha 99 Kč

ČR 140 Kč

SK 300 Kč

(doručení následující pracovní po vyexpedování zboží, řidič DPD adresátovi 2x volá na uvedené telefonní číslo, platba při doručení zásilky)

Výhody DPD – řidič Vám 2x zavolá, doručení přímo domu nebo na jiné domluvené místo, popř. se dohodnou na jiné době předání. Velmi dobrá přepravní společnost. Lze také platit dobírku pomocí platební karty.
Přepravní služba DPD v provozu od 1. 4. 2011.

  •  Česká pošta 

Česká pošta, platba předem na náš účet:

ČR 89 Kč

SK 290 Kč

(obchodní balík, doručení následující pracovní den po vyexpedování, uvádějte vždy variabilní symbol tj. číslo objednávky)

Česká pošta, platba v hotovosti na dobírku:

ČR 129 Kč

SK 340 Kč

(obchodní balík, doručení následující pracovní den po vyexpedování, platba při převzetí zásilky)

  • Osobní odběr

Visage de Paris, Korunní 52, Praha 2 – zdarma

(provozní doba viz o nás – kontakty-provozní doba, osobní odběr - lze uskutečnit po dohodě emailem: visagedeparis@seznam.cz, na tel. čísle: +420 607 313 131, prostřednictvím FB)

1)      Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že jeho zásilka je připravena k převzetí. Zákazník má 7 dní na vyzvednutí zásilky, samozřejmě lze sjednat i jiný termín.

2)       Zákazník má možnost vyzvednutí zásilky na základě informace o čísle objednávky a předložení dokladu totožnosti, či jiného dokladu, který budete Vy sami požadovat. Nabízíme také možnost vydání zásilky tzv. „Na heslo“, kdy nepožadujeme žádný doklad od zákazníka, ale pouze heslo, na jehož základě zásilku vydáme. Zákazník při převzetí také podepisuje protokol o převzetí zásilky.

3)      V případě, že je zásilka na dobírku, je zákazníkovi vydána po jejím uhrazení v hotovosti. Námi vybrané dobírky vždy za předešlý týden (tj. Po-Pá) jsou Vám zaslány na Váš bank. účet vždy následující pracovní den (většinou Po), kde součástí platby je i příloha s rozpisem jednotlivých dobírek. Vybrané dobírky Vám můžeme posílat jako jednu hromadnou platbu anebo co vybraná dobírka to příkaz.

*Ceny jsou včetně DPH, zahrnují poštovné i balné.

Poznámka: Rychlost doručení nelze chápat jako dobu za jak dlouho obdržíte zásilku od objednání.  Více v odstavci dodací lhůty. Balné neúčtujeme, je zahrnuto v ceně.

Po odeslání závazné objednávky bude na Vámi uvedenou e-mailovou adresu potvrzeno přijetí této objednávky s číslem Vaší objednávky. Toto číslo uvádějte při případném dalším kontaktu. Objednané zboží bude vyexpedováno dle lhůt uvedených u zboží. V případě, že objednané zboží nebude možné dodat z důvodů vyprodání zásob nebo se bude jednat o úzce specifikovanou objednávku, může být dodací lhůta delší, než je uváděna, případně může být objednávka stornována. O této skutečnosti budete obratem informováni telefonicky nebo e-mailem.

8. Ochrana dat

Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk případně dopravu, např. banky, Česká pošta, to však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb. Neprodáváme, nepronajímáme ani jinak neposkytujeme vaše data žádné třetí straně. Vážíme si vaší důvěry a chráníme vaše soukromá data před zneužitím.

9. Reklamační řád

Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady. Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e-mailem na info@visage-de-paris.cz nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí kupující uvést, jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.

Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu. Dále je nutné, aby kupující, v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží, jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.

V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat výměny vadného zboží za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny. Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání a neodborné montáže produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.